30 March, 2012

ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΑΓΓΕΛΙΑ....

 

ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΑΓΓΕΛΙΑ....

Εμφανίσθηκε στην Αμερική στην εφημερίδα " Atlanta Journal".

Μαύρη και μόνη, ψάχνω για ανδρική συντροφιά, ανεξάρτητης εθνικής καταγωγής.

Είμαι νεαρά καλλονή και μου αρέσουν τα παιχνίδια. Μου αρέσουν οι βόλτες με το αυτοκίνητο, στο δάσος, κυνήγι, ψάρεμα, ενώ το βράδυ χουζούρεμα μπροστά στο τζάκι.

Στο φως των κεριών θα τρώω από τα δάχτυλα σου.

Θα κάθομαι στο παράθυρο να σε περιμένω να γυρίσεις από τη δουλειά και θα είμαι ντυμένη μόνο με αυτά που πλούσια μου χάρισε η φύση.

Με λένε Daisy και θα με βρεις στο τηλέφωνο: (404) 875-6420.

Σε περιμένω ...........


Κοίτα στην επόμενη σελίδα για τη φωτογραφία μου .....

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Περίπου 15.000 άντρες διαπίστωσαν όταν πήραν τηλέφωνο, ότι μιλούσαν με ένα καταφύγιο ζώων στην Atlanta .

No comments:

Post a Comment