12 September, 2012

Ανέκδοτο

Μια γυναίκα αποφασίζει να κάνει λίφτινγκ στο πρόσωπό της ως δώρο για
> τα γενέθλιά της.
>
> Ξοδεύει 5.000 ευρώ και αισθάνεται ιδιαίτερα ικανοποιημένη με το αποτέλεσμα.
>
> Στο δρόμο για το σπίτι, σταματάει σε ένα περίπτερο για να αγοράσει μια
> εφημερίδα. Προτού φύγει ρωτάει τον περιπτερά:
>
> - Πόσο χρονών με κάνετε;
>
> - 32, της απαντάει.
>
> - Κι όμως, είμαι 47! λέει με ικανοποίηση.
>
> Λίγο αργότερα, πάει στα McDonald's και κάνει την ίδια ερώτηση στην
> κοπέλα στο ταμείο. Εκείνη απαντάει:
>
> - Γύρω στα 29 σας κάνω.
>
> Και η γυναίκα:
>
> - Όχι, είμαι 47!
>
> Τώρα πλέον πετάει στα σύννεφα. Σταματάει σε ένα φαρμακείο και αφού
> φτάνει στο ταμείο και αγοράζει μέντες, ρωτάει το φαρμακοποιό την ίδια
> φλέγουσα ερώτηση.
>
> Εκείνος απαντά:
>
> - Εχμ, 30;
>
> Για μια ακόμα φορά, λέει περήφανα:
>
> - Είμαι 47, αλλά σας ευχαριστώ.
>
> Στη στάση του λεωφορείου, ρωτάει έναν ηλικιωμένο κύριο την ίδια ερώτηση.
>
> Εκείνος της απαντά:
>
> - Κυρία μου, είμαι 78 ετών και η όρασή μου δεν είναι όπως παλιά. Όσο
> ήμουν νέος ωστόσο, είχα ένα σίγουρο τρόπο για να διαπιστώνω την ηλικία
> μιας κυρίας. Θα ακουστεί σαν ασέβεια, αλλά απαιτεί την τοποθέτηση των
> χεριών μου στο εσωτερικό του σουτιέν σας. Τότε θα είμαι σε θέση να πω
> την ακριβή ηλικία σας.
>
> Η κυρία το σκέφτεται όμως η περιέργεια την έχει κυριεύσει, οπότε λέει:
>
> - Εντάξει, θα σας αφήσω.
>
> Τότε ο παππούς βάζει και τα δύο του χέρια κάτω από την μπλούζα της
> κυρίας και μέσα από το σουτιέν, ψηλαφίζει μεθοδικά και προσεκτικά το
> στήθος της για αρκετή ώρα. Μετά από 3 λεπτά, εκείνη του λέει:
>
> - Εντάξει φτάνει..., πόσο ετών είμαι;
>
> Κάνει ένα τελευταίο ζούπηγμα αυτός, βγάζει τα χέρια του και της λέει:
>
> - Κυρία μου, είστε 47 ετών.
>
> Όλο έκπληξη τον ρωτάει:
>
> - Απίστευτο! Πώς το καταλάβατε;
>
> - Μου υπόσχεστε πως δε θα νευριάσετε;
>
> - Ναι.
>
> - Ήμουν από πίσω σας στα McDonald's......












No comments:

Post a Comment