28 March, 2013

Diafora Exypna

- Συγνώμη να διακόψω;
- Έλα πες...
-  Τίποτα, να διακόψω ήθελα


-Πω Πω ρε φίλε χθες το βράδυ πήρα Βιάγκρα μαζί με Λεξοτανίλ...
-Σοβαρά; Και τι έγινε ρε;
-Άστα, γαμήθηκα στον  ύπνο...!!

  ~~~~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~~~


Πελάτης: -Θα ήθελα 3 κουτιά  προφυλακτικά...
Φαρμακοποιός: -Θέλετε και σακούλα;
Πελάτης: -Οχι  μωρέ εντάξει...ψιλοβλέπεται!

~~~~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~~~

Μπαίνω σε  φαρμακείο πριν λίγο κ ζητάω 20 προφυλακτικά...
Ακούω 3 κορίτσια πίσω μου να  ξεκαρδιζoνται στα  γέλια...
Λέω στον υπάλληλο καντα 23!!
Το βούλωσαν  αμέσως.

~~~~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~~~

Μωρό μου έχω  πρόβλημα....
- Μη λες "εχω" να λες "έχουμε". Τα προβλήματά σου είναι  & δικά μου.
- Εντάξει. Η γραμματέας ΜΑΣ θα γεννήσει το παιδί ΜΑΣ...!!

~~~~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~~~

Μου στέλνει ο άλλος  μήνυμα.
"Τη κανις; πώτε θα τα πούμαι;"
"Όταν τελειώσεις τη Α'  δημοτικού"  του είπα και παρεξηγήθηκε ..............!!

~~~~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~~~


- Πέτρο θέλω να  σου εκμυστηρευτώ κάτι...
- Τι;
- Είμαι άθεος. Και gay...
- Ρε π**στη μου,  δεv έχεις το Θεό  σου!!!

~~~~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~~~



-Που  ήσουν;;;
-Πήγα στο κομμωτήριο αγάπη μου να γίνω όμορφη...
-Και  ήταν κλειστό ε;;

~~~~~~~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~~~~~~


1. Αν το  περπάτημα είναι καλό για την υγεία, οι ταχυδρόμοι θα ήταν αθάνατοι...
2. Η  φάλαινα κολυμπά όλη μέρα, τρώει μόνο ψάρι και πίνει σκέτο νεράκι αλλά είναι  χοντρή...
3. Το κουνέλι όλο τρέχει και χορόπηδάει, αλλά ζει μόνο 15  χρόνια...
4. Ενώ η χελώνα, που δεν τρέχει ούτε κάνει τίποτα, ζει άνετα για  170 χρόνια...
ΚΑΙ 'ΣΥ ΜΟΥ ΛΕΣ ΝΑ ΑΣΚΟΥΜΑΙ...

~~~~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~~~

No comments:

Post a Comment