27 May, 2013

Λίγο γέλιο !!! Σύντομα ανέκδοτα.


Καλώς ήρθες στην πιο καυτή ερωτική γραμμή. Πες μου ό,τι θες, ρώτα με ό,τι θες...
-Νομός Ευρυτανίας...Πρωτεύουσα;


 
-Εισιτήριο έχετε;
-Υγεία να έχουμε κι όλα τ' άλλα έρχονται κύριε ελεγκτά μου.


 
Σε βλέπουν να βγαίνεις από το μπάνιο βρεγμένος και σε ρωτάνε:
-Λούστηκες??
-Όχι, έψαχνα τον Νέμο....


 
Ένας Έλληνας έχει μπει στο αεροπλάνο της επιστροφής από το Μεξικό για την Ελλάδα.
Κατά
 τη διάρκεια της πτήσης, του πετάγονται τα μάτια έξω, καθότι η αεροσυνοδός που κόβει βόλτες στον διάδρομο του αεροσκάφους είναι αστέρι (Λατίνα βλέπεις).
-Πώς
 σε λένε; (την ρωτάει ο ξύπνιος Ελληναράς)
-Μερσέντες
-Μερσέντες.
 Τι υπέροχο όνομα! Κάποια σχέση με την Merceeeedddes Benzzzz;
-(τον χτυπά φιλικά στον ώμο) Ίδια τιμή!


Μπαίνει ένας κουκουλοφόρος σε μια τράπεζα και λέει:
-
 ΧΕΡΙΑ ΨΗΛΑ!!!
- Ταμίας:
 Χατζηγιάννη εσύ είσαι...;;;


 
-Είπε ότι θέλει να χωρίσουμε, γιατί ασχολούμαι όλη μέρα με το ποδόσφαιρο
-Και
 τι έκανες τελικά;
-Τι
 να κάνω ρε, τη σούταρα....

 

Ποτέ μην κρίνεις έναν άνθρωπο από την παρέα του... Θυμήσου: Ο Ιούδας είχε την καλύτερη..!



 
Σου αξίζει κάποια καλύτερη από μένα...
- Το ξέρω αλλά δε μου κάθονται...


 
Τσακώνομαι με τη γυναίκα για το αν θα δούμε formula1 ή dancing with the stars.Σιγά μην την αφήσω να δει formula


 
Είχες και στο χωριό σου ipad μωρή βλάχα?
-Αμή! Από τα 15 μου έλεγαν " ipad-ρέψου."

ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΚΜΥΣΤΗΡΕΥΤΩ ΣΕ ΣΑΣ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΜΟΥ ΜΙΑ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΕΝΑ ΒΡΑΔΥ! 
ΟΠΩΣ ΟΛΟΙ ΕΤΣΙ ΚΙ ΕΓΩ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑ ΝΑ ΒΓΩ ΜΕ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΜΟΥ ΝΑ ΤΑ ΠΙΟΥΜΕ, ΕΙΠΑ ΟΜΩΣ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΡΩ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΓΙΑΤΙ ΥΠΗΡΧΕ Ο ΦΟΒΟΣ ΤΟΥ ΑΛΚΟΤΕΣΤ ! 
ΕΤΣΙ ΒΓΗΚΑΜΕ ΕΓΙΝΑ ΛΙΑΡΔΑ ΚΑΙ ΓΥΡΙΣΑ ΤΟ ΠΡΩΙ ΜΕ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ. 
ΗΤΑΝ ΦΟΒΕΡΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΓΙΑΤΙ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΟΔΗΓΗΣΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ!! 
ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΔΕ ΘΥΜΑΜΑΙ ΑΠΟ ΠΟΥ ΤΟ ΠΗΡΑ!


 
-Εντάξει, ρε φίλε, δεν ήμουν τόσο λιώμα
-Τι λες ρε φίλε...Εδώ πήρες τον παππού μου αγκαλιά & του είπες "Άγιε μου Βασίλη, γιατί ήρθες Πάσχα ;

 

 -Καλά, οδήγησες μεθυσμένος;
-Δεν ήμουν σε θέση να περπατήσω


No comments:

Post a Comment