08 July, 2013

ΑΝΕΚΔΟΤΑ


Ανεκδοταρες:


Ήταν 2 γειτόνισσες και λέει η μία στην άλλη:
- Ήσουν άρρωστη;
- Όχι, γιατί ρωτάς;
- Ε να, είδα το γιατρό να μπαινοβγαίνει.
- Γιατί, σε σένα όταν μπαινόβγαινε ο στρατηγός, είχαμε πόλεμο;





Έλα δω μωρή γυναίκα!!
- Ναι, πές μου...
- Έχει ζεστό νερό, ή να αρχίσω τα καντήλια???
- Έχει άντρα μου έχει...
- Πάλι καλά.. Γιατί εγώ πιάτα με κρύο νερό δεν ξαναπλένω...!!


 

Ένας παππούς 97 ετών πάει σε έναν ασφαλιστή.
- Γεια σας, θέλω να κάνω μια ασφάλεια ζωής
- Τι λες ρε παππού, ασφάλεια ζωής, τρελάθηκες, πόσο είσαι;
- 97 ετών, λέει ο παππούς.
Τρελαίνεται ο ασφαλιστής.
...
- Μιλάς σοβαρά τώρα; Τι να την κάνεις;
- Να, θέλω να πάω με τον πατέρα μου ένα ταξίδι στο εξωτερικό και καλό
είναι να είμαστε ασφαλισμένοι.
Ο ασφαλιστής έχει τρελαθεί!
- Με τον πατέρα σου; Πόσο είναι
εκείνος;
- Ε, 125 τον άλλο μήνα.
- Και τι θα κάνετε στο εξωτερικό;
- Να μωρέ, πηγαίνουμε να επισκεφτούμε τον παππού μου.
Ο ασφαλιστής χτυπάει το κεφάλι του στο γραφείο.
- Τι λε ρε μπάρμπα, με κοροϊδεύεις; Πόσο είναι ο παππούς σου;
- Κλείνει τα 142 σε μια βδομάδα.
- Και τι θα κάνετε εκεί;
- Παντρεύεται και πάμε στο γάμο!
Ο ασφαλιστής έχει σκαρφαλώσει στο πρεβάζι και είναι έτοιμος να
φουντάρει.
- Και...γιατί παντρεύεται;
- Μαλακίες μωρέ, τον πιέζουν οι γονείς του!








Πάει ο μπαμπάς στο κρεβάτι του παιδιού του, για να το καληνυχτίσει και το ακούει να λέει:

- Θεούλη μου, θέλω να έχεις καλά τη μαμά μου, το μπαμπά μου, τη γιαγιά μου και δώσε χαιρετίσματα στον παππού!

Την επόμενη μέρα χτυπάει το τηλέφωνο και είναι η γιαγιά. Πέθανε ο παππούς!!!
...

Το ίδιο βράδυ πάλι ο μπαμπάς ακούει το παιδί να λέει:

- Θεούλη μου, θέλω να έχεις καλά τη μαμά μου, το μπαμπά μου και δ

ώσε χαιρετίσματα στη γιαγιά μου!

Το ακούει ο πατέρας πάλι αλλά δε δίνει σημασία!

Την επόμενη μέρα πέθανε η γιαγιά! Ο πατέρας τα είδε όλα! Το βράδυ πήγε επίτηδες να κρυφακούσει:

- Θεούλη μου, θέλω να έχεις καλά τη μαμά μου και δώσε χαιρετίσματα στον μπαμπά μου!

Με το που το ακούει αυτό ο μπαμπάς τρελαίνεται!

Την επόμενη μέρα φεύγει απ' το σπίτι νωρίς για τη δουλειά και γυρίζει αργά το βράδυ ευτυχισμένος που μέχρι στιγμής ήταν ζωντανός!

Μπαίνει στο σπίτι καλησπερίζει τη γυναίκα του και της λέει:

- Συγνώμη αγάπη μου, που άργησα αλλά είχα μια πολύ άσχημη μέρα. Και η γυναίκα του λέει:

- Μιλάς εσύ; Εγώ τι να πω που πέθανε ο κουμπάρος μπροστά στην πόρτα μας;






Μπαίνει ένας τύπος φουριόζος στο σπίτι του.
- Γυναίκα, κερδίσαμε 10 εκατομμύρια ευρώ στο λαχείο!
Το ακούει η γυναίκα του, παθαίνει καρδιακή προσβολή και πέφτει κάτω...
Τη βλέπει ο τύπος και λέει:
- Aμα σε θέλει η πουτ@ν@ η τύχη!!!









Μένει μια πόρνη έγκυος, και πάει στον γυναικολόγο:
- Και ποιός είναι ο πατέρας του παιδιού;
- Δεν ξέρω.
- Πώς είναι δυνατόν να μην ξέρεις από ποιόν έμεινες έγκυος;!
- Εσύ, γιατρέ μου, όταν τρως φασόλια μήπως ξέρεις από ποιο φασόλι κλάνεις!!

Δήλωση Ηλεκτρονικού Ταχυδρομείου
Οι πληροφορίες του παρόντος μηνύματος είναι εμπιστευτικές και προορίζονται αποκλειστικά για τον αναφερόμενο παραλήπτη. Σε περίπτωση που λάβατε το μήνυμα από λάθος, παρακαλούμε να το επιστρέψετε στον αποστολέα με την ένδειξη ''Λάθος αποστολή'' και να το διαγράψετε από το σύστημά σας, διότι κάθε άλλη χρήση των περιεχομένων του είναι παράνομη. Τα περιεχόμενα του παρόντος μηνύματος δεν εκφράζουν απαραίτητα τις επίσημες απόψεις της ATEbank, εκτός εάν ρητά αναφέρεται το αντίθετο. Το παρόν μήνυμα σε καμία περίπτωση δεν αποτελεί προσφορά, πρόταση ή αποδοχή πρότασης για την πραγματοποίηση οποιασδήποτε συναλλαγής με την ATEbank. Επειδή η επικοινωνία μέσω Διαδικτύου δεν είναι ασφαλής, η ATEbank δεν ευθύνεται για οποιαδήποτε ζημία προκληθεί από ιούς που είναι δυνατό να εισαγάγει το παρόν μήνυμα.

Email Disclaimer
The information in this email is confidential and is intended solely for the address(es). If you have received this transmission in error, you are kindly requested to send it back with the heading ''Received in error'' and delete the message from your system, because any kind of use of this transmission or its contents is prohibited. The contents of this message do not necessarily reflect the official views of ATEbank, unless the opposite is explicitly stated. This message may not be considered as a proposal or as an acceptance of a proposal to carry out transactions with ATEbank. Internet communications may not be secure and therefore ATEbank does not accept legal responsibility for any damage whatsoever that is caused by viruses infected messages.



No comments:

Post a Comment