29 October, 2012

ΑΠΑΙΧΤΑ !!!!!!!!!!!!!!!!


-Κούκλα πάμε για ένα ποτάκι..?
-Δεν μας γαμάς λέω 'γώ;
-Α στο διάλο!!!
δεν ήξερα οτι πιάνει και χωρίς ποτό!!!..! 
  
Παίρνει ο Τοτός τηλέφωνο την αστυνομία.- Ελάτε γρήγορα!
Ο πατέρας μου εδώ και μια ώρα πλακώνεται με τον γείτονα.-
Καλά, και γιατί δεν μας τηλεφώνησες νωρίτερα;- Νωρίτερα νικούσε!
 
- Λογος διαζυγιου?
- Για θρησκευτικους λογους...
- Δηλαδη?
- Δν παραδεχοταν πως στο κρεββάτι ειμαι Θεος! 

  
Μια ξανθια κατενθουσιασμενη που πηρε το διπλωμα τρεχει ολη μερα πανω κατω με το αμαξι ωσπου τελειωνει η βενζινη.. φτανοντας στο βενζιναδικο λεει στον βενζινα με ολο ναζι και τσαχπινια:
- Θελωωω να μου το γεμισετεεε τωραα
Μαύρη κούπα (χαρτιά) Μαύρη κούπα (χαρτιά)
-
Super?
- Ουααουυυυ....!!!
 
 

 Να στε ρομαντικοί ρε! εκει που λέτε: μωρο μου τι κωλαρα είναι αυτη θα σε σκίσω άμα σε βάλω στα 4,πείτε κι ένα:"ενω μας λουζει το φεγγαρόφως"  
 

Ενός λεπτού σιγή γι αυτούς που όλο το χειμώνα πάλευαν με τα σίδερα στα γυμναστήρια
και φέτος το καλοκαίρι πήδηξαν μόνο τα κύματα...!! 
 
-Με απατας!
-Εγω;!;! Μα τι παθατε σήμερα!!!! Είσαι η τρίτη που μου το λέει!!!!


Μπαίνει ένας με γεμάτο πιστόλι στο καφενείο της γειτονιάς και φωνάζει :
- Ποιός απο σας γ@μησε την γυναίκα μου;
Και ακούγεται από το βάθος μια φωνή :
- Δεν σου φτάνουν οι σφαίρες ρε μεγάλε...!!!
 
 
 
Ο λόγος που οι γυναίκες ποτέ δεν θα κάνουν πρόταση γάμου είναι επειδή
αμέσως μόλις αυτή γονατίσει, αυτός θα αρχίσει να ξεκουμπώνεται...  
 
 
-Μωρό μου πάρε το ντεπον σου.
-Μα δεν έχω πονοκέφαλο!
-Ωραία,σε έπιασα γδύσου τώρα.
 
 
 
-Συγνώμη αφεντικό αλλά έχεις 3 μήνες να με πληρώσεις...
-Δεκτή η συγνώμη σου.
 
 
 
Έξω βρέχει και η γυναίκα μου κοιτά λυπημένα από το τζάμι.
Φοβάμαι πως πρέπει να την αφήσω να μπει μέσα.
 
 

- Ο γιατρός μου είπε ν' αρχίσω να τρέχω...
- Πάχυνες ε?
- Όχι... πηδούσ@ τη γυναίκα του...

No comments:

Post a Comment