06 February, 2013

ΤΡΕΛΛΑ ΤΟΥΪΤ...

Δυο παξιμαδάκια είπα να φάω και μ'έπιασε το κεφάλι μου απ'τη φασαρία...........


Του τραγούδησα όλο νάζι και σκέρτσο "Δεν θέλω να δουλεύεις να βασανίζεσαι, θέλω να τρως να πίνεις να στολίζεσαι",
τον αγαπάω τον καθρέφτη μου ...


Πλέον ξέρουν πως δεν έχουμε λεφτά για δεύτερο ποτό...
και σταματήσανε τα αλκοτέστ....



Με σταμάτησε ένας Αφρικανός στο δρόμο, αλλά δεν μπορέσαμε να συνεννοηθούμε. Έλεγε ο καθένας το μακρύ του....... και το κοντό μου.



Μετα τις γιορτες γυριζουμε ολοι τις ζυγαριες μας 5κιλα πισω.....


Μόνος στο σπίτι. Σκέφτεσαι: Ουάου θα το κάψω σήμερα!
Πραγματικότητα: Απλά κατουράς με την πόρτα ανοιχτή στο μπάνιο..


Όλοι έχουμε τον συγγενή που καθώς κόβεται η βασιλόπιτα και αργεί να βρεθεί το φλουρί λέει το ιδιοφυέστατο "μάλλον ξεχάσανε να βάλουνε".


Το φλουρι ηταν στο κομματι του φτωχου και τωρα το διεκδικουμε 12 ατομα



Πάντα στο γυρισμό απ' το γυμναστήριο συναντάς περισσότερα σουβλατζίδικα απ' όσα είδες όταν πήγαινες...


Όποτε με ξεματιάζει η μάνα μου στο τέλος λέει "ε πάρε κι ένα ντεπόν"... Να δεις που δε με βρίσκει & τόσο όμορφο και το φέρνει με τρόπο...!!


Πήρα τηλέφωνο σε άγνωστο νούμερο. -Ναί καλημέρα σας, μια έρευνα κάνουμε για τον καρκίνο.Να σας απασχολήσουμε δυό λεπτά;
-Βεβαίως...
-Πιστεύετε ότι ταιριάζει με τον..Σκορπιό;;;;;


Έχουν κλείσει τόσες επιχειρήσεις στην Ελλάδα που ο χρυσός οδηγός χωράει κάτω από την πόρτα.


ερώτηση ...
πόσες θερμίδες "καις" όταν κυλιέσαι στα πατώματα ???
να ξέρω , αν είναι να ερωτευτώ...


Η Cosmote μου στέλνει συνέχεια ότι είμαι ο κόσμος της....λογικό........ αλλά ξεκόλλα είμαι αλλού...


Το fb με ρώτησε τι συμβαίνει...
Του ειπα και εγω οτι δεν εχω λεφτά και αν μπορεί να μου δανείσει κανενα χιλιάρικο...
Απο εκείνη την στιγμή δεν με εχει ξανα ρωτήσει τιποτα...



0,003 sec Ο χρόνος που χρειάζεται μια γυναίκα για να σκανάρει απ την κορφή ως τα νύχια με κάθε λεπτομέρεια μια άλλη γυναίκα που έρχεται στην παρέα.......


Σε κάθε ανανέωση της αρχικής αλλάζει & η ερώτηση..
Τι σκέφτεσαι;
Τι συμβαίνει;
Τι γίνεται;
Πως νιώθετε;
Αρχίζω σοβαρά να ψυλλιάζομαι ότι πίσω
απ'τις νέες ρυθμίσεις του fb βρίσκεται η μάνα μου...


Μερικοί άντρες με τόση γκρίνια που βγάζετε απορώ ρε παιδάκι μου πως δεν σας έχει έρθει ακόμη περίοδος;


Με την κριση τελευταια ολο μεσα ειμαι..
ολο φβ..
βαρεθηκα..
δε βαριεσαι αποψε θα βγω..
θα παω σε μια φιλη μου..
θα μπω φβ απο κει...


ΑΝ ΑΥΤΟΙ ΟΙ Μ@Λ@ΚΕΣ ΣΤΙΣ ΤΑΙΝΙΕΣ ΜΕ ΑΚΟΥΓΑΝ .....
ΤΩΡΑ ΘΑ ΗΤΑΝ ΑΚΟΜΑ ΖΩΝΤΑΝΟΙ....!!!!!!!


Στο facebook ολο με προσκαλουν σε παιχνιδια, για ενα ποτο οι γυφτοι ουτε λογος....


Βαζελίνη για τον πόνο του άλλου...
Βάζεις εσύ και κάποιος άλλος σταματάει να πονάει...

Tο μυστικό για μια υπέροχη μαρουλοσαλάτα είναι δυο πιτόγυρα…

Aν νομίζετε οτι βάζοντας μια ξέκωλη φωτο αβαταρ θα έχετε περισσότερους φολοερς,έχετε δίκιο…

-Ημουν στο αυτοκινητο του γκομενου και μου ανοιξε την πορτα για να βγω.
 -Ελα ρε, τι ευγενικος! -Τρεχαμε με 160 εκεινη την ωρα…

Δεν έσβησε ο Παπακωσταντίνου τα ονόματα των συγγενών του.
Απλά τράβηξε το στικάκι χωρίς να πατήσει "Ασφαλής κατάργηση"…

Όταν ήμουν μικρή,η μαμά μου μου κλεινε τα μάτια,όταν η τηλεόραση έδειχνε κώλους.
 Τώρα μου τα κλείνει,όταν δείχνει Galaxy και i-phone

Σημερα που φευγουν οι καλικατζαροι κοιτα να τους προλαβεις, μην ξεμεινεις παλι εδω…

Η άλλη ανεβάζει φωτό στο FB με φόντο τον πυργο του Άιφελ και φίλη της σχολιάζει :
"τέλεια κοριτσάκι. Που είσαι;" Καμία ελπίδα…

Ο Αλαφούζος με 18.217 δηλωθέν εισόδημα έχει 6 ναυτιλιακές,την ΕΡΓΑΣ,τον ΣΚΑΙ,
την Καθημερινή,τον Μελωδία.Εγώ με τα μισά δεν έχω βρακί να βάλω…

Αναρχικοί έκαναν έφοδο στη ΓΑΔΑ & συνέλαβαν 533 για διακίνηση ναρκωτικών,
 348 για μαστροπεία,276 για προστασία. Ο καφετζής αφέθηκε ελεύθερος

H γυναίκα μου με λατρεύει, κάθε πρωί μου φτιάχνει καυγά με μπείκον…

Μου ζήτησε ο πρώην μου να του δώσω πίσω τις γυμνές φωτογραφίες του.Του εστειλα λινκ…

Υπάρχουν και αυτοί οι άνθρωποι που ο καλύτερος χαρακτήρας που μπορούν να δείξουν είναι ο γραφικός τους…

I need a χήρο. Ετοιμοθάνατο και πλούσιο κατά προτίμηση…

"-Είναι ωραία η κολλητή σου; -Είναι πολύ εντυπωσιακή." Μετάφραση: άβαφτη είναι σαν τον Παντελή Καφέ…

Ερωτεύεστε τους κύκνους και μετά από λίγο σας βγαίνουν ασχημοπαπα, δοκιμάστε και το ανάποδο καμιά φορά…

Τρώω γύρο και σε σκέφτομαι, τρώω μακαρόνια και σε σκέφτομαι,
 τρώω πίτσα και σε σκέφτομαι, τρώω γεμιστά και σε σκέφτομαι...γενικώς τρώω...

Είπαμε χθές να παίξουμε ένα ψιλό χαρτάκι για το καλό και αύριο έχουμε ραντεβού στους συμβολαιογράφους για τις μεταβιβάσεις…

Οδηγείς, πέφτεις σε λακούβα και σε ρωτάει ο άλλος "μα καλά, δεν την είδες;"
 Καλέ, αλίμονο, την είδα, απλώς αισθάνθηκα την ανάγκη να πέσω…

Είναι υπερβολικό να παθαίνω κρίση ζήλιας κάθε φορά που βγαίνεις έξω. Δεν θα ξαναβγείς να τελειώνουμε...

Δεν θα χρειαστώ νέους στόχους για το 2013. Έχω στοκ απ' τα προηγούμενα χρόνια…

Πλέον όταν λέω πως έχω "αυτόνομη" θέρμανση εννοώ πως έφυγε από το σπίτι και πήγε μόνη της κάπου αλλού να κάνει τη ζωή της...

Έβαλα στο google.gr "Happy new year", και μου βγαλε "not available in your country"…
(axaxaxaxaxaxa)

Οι Μάγιας δεν μπόρεσαν να προβλέψουν το δικό τους τέλος, του κόσμου τους μάρανε...

Και μη ξεχνάτε. Οι μποτες λεγονται Αγκ. Ουγκ λεγονται αυτοι που τις φορανε...

No comments:

Post a Comment