28 April, 2012

Τί έγγραφες στην πινακίδα?

Δύο Αφγανοί , που είχαν χαθεί για πολύ καιρό, συναντιούνται τυχαία σε κεντρικό δρόμο της Αθήνας.
Ο πρώτος ντυμένος σαν πρίγκιπας, κατεβαίνει από μια Mercentes τελευταίο μοντέλο.
Ο δεύτερος, κακομοίρης, κρατώντας στα χέρια ένα πακέτο κάλτσες που προσπαθούσε να πουλήσει, λέει στον φίλο του:

"Βλέπω καλοπερνάς! Τί δουλεία κάνεις και τα κονομάς;
"Ζητιανεύω στο μετρό"
"Μή μου λες. Και βγάζεις τόσα πολλά;"
"Σίγουρα. Δοκίμασε το και σύ! Κάθισε κοντά στα εκδοτήρια εισιτηρίων με μια πινακίδα , και θα δεις!"

Μετά από κάνα δύο μέρες ο ταλαίπωρος, ξαναβλέπει τον πλούσιο φίλο του.
Ahmed, με δούλεψες , του λέει. Σε δυό μέρες όλα κι όλα μάζεψα 1ευρώ". αν και στην πινακίδα είχα γράψει:- Είμαι χωρίς δουλεία, η γυναίκα μου είναι άρρωστη και τα τρία παιδιά μου πεινάνε! Δεν αξίζει να ζητιανεύω στο μετρό"
Μήν λες βλακείες του απαντά ο Ahmed κοίταξε τι μάζεψα εγώ σε δύο ημέρες και του ανοίγει μια μεγάλη τσάντα γεμάτη με δεκάευρα.
"-Δέν είναι δυνατόν λέει ο άλλος απορημένος . Τί έγγραφες στην πινακίδα?


Έγραφα: Μου λείπουν μόνο 10 ευρώ για το εισιτήριο να γυρίσω στο Αφγανιστάν.....


No comments:

Post a Comment