28 April, 2012

ΧΑΡΡΥ ΚΛΥΝΝ ...... από τα καλύτερα!


*Παπακωνσταντίνου: Εξυπνότερος του Αϊνστάιν. Tον Αϊνστάιν βρεθήκανε και
δέκα άνθρωποι που τον καταλάβανε, αυτόν δεν τον κατάλαβε ακόμα κανείς!

* Θα ήθελα να σας πω την ιστορία για τους 40 κλέφτες, αλλά προφανώς δεν
σας ενδιαφέρει η πολιτική...



* Η μόνη φορά που πάμε μπροστά στην Ελλάδα είναι όταν βάζουμε τα ρολόγια
μας μια ώρα μπροστά!

* Αισχροκέρδεια, κλεψιά και τω θεώ δόξα .H γυναίκα μου νομίζει πως μισό
κιλό φέτα ζυγίζει τριακόσια γραμμάρια!

* Ένα μυστήριο... Έρχεσαι από το σούπερ μάρκετ με δυο τσάντες και το βράδυ
έχεις τρεις σακούλες σκουπίδια!

* H κατάστασή μας έχει φτάσει στο απροχώρητο... Χθες σφάξαμε το
γουρουνάκι-κουμπαρά της κόρης μου!

* Τις προάλλες πήγα σε ένα διαγνωστικό κέντρο για τσεκ απ και το πρώτο
πράγμα που μου εξετάσανε ήταν το πορτοφόλι μου!

* Ελλάδα, η χώρα των δυο ταχυτήτων... Νεκρά και όπισθεν!

* Είμαι ευτυχής που ζω σε μια δημοκρατική χώρα, όπου μπορεί κανείς να
κάνει ελεύθερα οτιδήποτε θελήσει το ΔΝΤ !

No comments:

Post a Comment