30 September, 2013

Φανυ!!!


Εισαι σαν το πορτοκαλί φαναρι...
-δηλαδη?
-σε γραφουν ολοι στα αρχιδι@ τους!

Αμα δω την πρωην μου εξω με τον δικο της θα της πω...
"Oριστε μια χαρα περνας τι μου στελνεις μηνυματα καθε βραδυ;"

Ούτε φέτος θα νηστεψω, στηρίζω την κρεαταγορά.

Τροχονόμος: Καλά... Το κόκκινο δεν το είδες???
Οδηγός: Βρε... το κόκκινο το είδα... Εσένα ΔΕΝ είδα!!...

Τυπάς σε ανθοπωλείο.
-Μια ανθοδέσμη θα ήθελα.
-Έχετε κάτι συγκεκριμένο στο μυαλό σας;
-Ναι, να γαμήσω.

9 ΣΤΟΥΣ 10 ΑΝΤΡΕΣ ΠΡΟΤΙΜΟΥΝ ΤΙΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΜΕ ΜΕΓΑΛΟ ΣΤΗΘΟΣ Ο 10ος προτιμαει τους 9 ΑΝΤΡΕΣ!!!!!

-Θες καφέ;
-Όχι.
-Μπλέ;

- Φιλαράκι έχω πάθει 4 μυϊκές κακώσεις αυτό τον μήνα
- Εγώ 9! Είμαι θλάσης ανώτερος ....

Με κοιτάζει, την κοιτάζω.
Μου χαμογελάει, της χαμογελάω.
Με ξανακοιτάζει, την ξανακοιτάζω.
Ε ΠΕΡΝΑ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΕΓΩ ΕΧΩ ΤΟ ΣΤΟΠ!

Η γυναίκα μου ζήτησε να αντιστρέψουμε τους ρόλους χθες στο κρεβάτι.
Ήταν σειρά μου να έχω πονοκέφαλο.!!

Οι γείτονες έκαναν σεξ όλο το βράδυ.
Δεν άντεξα. Ανέβηκα, τους χτύπησα την πόρτα & τους είπα: Τι θα γίνει ρε μα@άκες; Το έχετε παραγα@ήσει !

Μάδησα τη Μαργαρίτα να δω αν μ' αγαπάει. Τρεις ώρες μου πήρε. Πολύ μαλλί αυτή η κοπέλα.

Χώρισα...γιατί ήθελα να στείλω στον Στέλιο "καλήμερα αγάπη μου" κι έστειλα "καλήμερα αράπη μου" άντε να το μαζέψω μετά!

Βρέχει... Κάθομαι κ κοιτάζω από το παράθυρο τα σχέδια που κάνουν οι αστραπές στον συννεφιασμένο ουρανό.

Καπνίζω το τελευταίο μου τσιγάρο. Συνειδητοποιώ πόσο πολύ μου λείπεις!!Αν ήσουνα τώρα εδώ, θα σε έστελνα για τσιγάρα!!

Συμφωνα με τον μετρητη θερμιδων μου, σημερα πρεπει να κανω ποδηλατο για 3μιση χρονια.

-Γεια είμαι η καινούρια γειτόνισα!
-Απο πάνω ή απο κάτω;
-Μμμ..κατευθείαν στο ψητό βλέπω...

Παλιά πήγαινες στο σούπερ-μάρκετ με 100 δραχμές και έφευγες με 7 σοκολάτες και 2 σακουλάκια δρακουλίνια. Τώρα παντού έχει κάμερες.

Σταματάς με το αυτοκίνητο και ρωτάς έναν περαστικό..
-Γεια σας...για φιρί φιρί καλά πάω;

Να'σαι άντρας , να έχεις γενέθλια την ημέρα της γυναίκας...
& να σου φωνάζουν από απέναντι Χρόνια Πολλά...

Μη σου τύχει...!! Κόβω το κάπνισμα και στον ύπνο μου βλέπω συνέχεια ότι καπνίζω.

Ο πεινασμένος Καρέλια ονειρεύεται.

Φήμες λένε ότι υπάρχει άνθρωπος που μελέτησε τα αμελέτητα !!!
...Κι εγραψε τα Αγραφα.........

Σήμερα στις 4 τα ξημερώματα ήρθε ο γείτονας και μου χτύπησε την πόρτα.. Μα καλά.. Δεν έχει καθόλου τρόπους;
Πάλι καλά που ήμουν ξύπνιος παίζοντας ντραμς. Αλλιώς σιγά μην του άνοιγα..

  Πάει ένας στον μανάβη και ρωτάει:
- Τι είναι αυτό ?
- Ντομάτες.
- Ωραία... Δώστε μου 2 κιλά , αλλά κάθε ντομάτα σε άλλη σακούλα .
Του τα βάζει ο μανάβης.
- Αυτό τι είναι ?
- Πατάτες.
- Δώστε μου 3 κιλά , αλλά κάθε μία σε ξεχωριστή σακούλα.
Το κάνει και αυτό ο μανάβης.
- Τι είναι αυτό ? ξαναρωτάει ο τύπος.
- Φακές, λέει ο μανάβης, αλλά δεν τις πουλάμε ...

 - Μπαμπά, μπαμπά ... Τι είναι αυτό που φαίνεται εκεί μέσα στη θάλασσα ?
- Υπερωκεάνιο παιδί μου .
- Αλήθεια ? Και πως γράφεται ?
- Τώρα που το βλέπω καλύτερα , μάλλον καράβι είναι....

-Θελω να σου εκμυστηρευτω κατι ... Ειμαι αθεος και γκεϊ ...
- Ρε πουστη μου , δεν εχεις τον θεο σου ...

Ο σύζυγος γυρνάει στο σπίτι και λέει στη γυναίκα του :
-Το βράδυ θα πάμε και οι δύο στις πoυτ@νες.
- Δηλαδή ?
- Εγώ , θα πάω στην Σβετλάνα κι εσύ θα πας στη μάνα σου ...

Aυτό που οι τραγουδίστριες, θέλουν να βελτιώσουν τα επαγγελματικά τους κι αντί να κάνουν φωνητική
κάνουν πλαστική, δεν το καταλαβαινω..

Κι εκεί που έπαιζα ντραμς έρχεται η από πάνω και μου λέει:
- "Η κόρη μου διαβάζει για την εξεταστική,το ξέρεις;"
-"Oχι, αλλά αν μου πεις λίγο το ρυθμό...θα το παίξω! "

-Δώσε μου το τηλέφωνο σου!
-697399..
-Ληστεία μωρή ηλίθια...

Oι κανίβαλοι όταν νηστεύουν τρώνε μόνο σόγια (θείους, ξαδέρφια), κλπ

Γραφετε για τον ιδιοκτητη της Media Markt που πεθανε.Ενταξει,89 χρονων ηταν,"δεν ηταν και χτεσινος".

-Από ποιανού σόι είστε εσείς;
-Από του γκόμενου της νύφης!

-Παιδάκι μου, πήρα κάτι καταπληκτικά υπόθετα και νιώθω πολύ καλύτερα και γεμάτη ενέργεια.
-Δεν είναι υπόθετα αυτά γιαγιά, αλκαλικές μπαταρίες είναι!!!

No comments:

Post a Comment